Segons la seva finalitat:

Aquests navegadors estan sotmesos a actualitzacions o modificacions, pel que no podem garantir que s’ajustin completament a la versió del seu navegador. També pot ser que utilitzi un altre navegador no contemplat en aquests enllaços com Konqueror, Arora, Flock, etc. Per evitar aquests desajustos pot accedir-hi directament des de les opcions del seu navegador, habitualment a la secció “Privadesa”

Si us plau, consulti l’ajuda del seu navegador per a més informació.

Revocació del consentiment

DoubleClick

Seleccioni l’opció “Eliminar tots els llocs” o seleccioni el web específic que desitgi esborrar i “eliminar lloc web”

On puc obtenir més informació?